عجبه که یکنفر مسئول البته بی اختیار در پایگاه #ویراستی ِکاملا استرلیزه یکطرفه ، یک حرف درست و بجا و پرمفهوم در جهت حمایت از مردم زد.البته بنظرم اگر منصب مهم داشت، نمیزد!#اینترنت #وزیر_قطع_ارتباط#گرانی #تورم_افسارگسیخته_ایران#بی‌کفایتی
مردم سبک زندگی خود را برای کشور عوض کردند؛مسئولین نمی‌خواهند سبک حکمرانی خود را برای کشور عوض کنند؟
22:57 - 6 May 2026

156 Views