8 May 2026
اعتراف کنیک سازمان امنیتی شکل گرفت که اسمش قرار بود «امنیت» بیاورد… 🔒 اما خیلی‌ها آن را با بازجویی و زندان به یاد می‌آورند.مأمورهایی که آموزش دیده بودند تا مخالفان را پیدا کنند؛🕶️و زندان‌هایی که قرار بود اعتراف بگیرند.Show more
والا این داستان کاملاً با واقعیت های حال حاضر ایران تطابق دارد، تا وقتی که اسم شاه رو ندیدم متوجه منظورت بابت تخریب گذشته نشدم!هدف شما عادی سازی فقر در ایران هست وبس! ولی بعید میدونم نسل جوان شما و افکار شما را بپذیرد
09:37 - 8 May 2026

18 Views