اینها مردم رو فقط بزای شعار دادن و مداحی گوش دادن لازم دارن، وقتی مردم از خودشون عقل و درک بالاتر از هوش اقایون نشون میدن فریاد وا مصیبتا بلند میشه ، و با گرانسازی حالشون میگیرن
برخی شعار نوشته های امروز میدان انقلاب یا مواضع معدود نمايندگان مجلس را می بینی باید اینطور فکر کنی:انگار قالیباف (و ایضا عراقچی ) صبح از خواب بیدار شده و گفته باید من بروم مذاکره و هیچ کس هم نمی تواند مانع شود.دولت گفته آقا ،مذاکره کار دولت است،قالیباف گفته بی خود کردید من باید بروم مذاکره .یهو …Show more
@Albatar29 April 2026Replying to andاینها مردم رو فقط بزای شعار دادن و مداحی گوش دادن لازم دارن، وقتی مردم از خودشون عقل و درک بالاتر از هوش اقایون نشون میدن فریاد وا مصیبتا بلند میشه ، و با گرانسازی حالشون میگیرن
@Qadiriam100129 April 2026Replying to andخانواده من هر شب دارن به خیابان میرن صرفاً برای اینکه حرف دلشون رو در پلاکاردشون بنویسن و این تنها انگیزه ای شده برای حضور هر شبشان
@user17765261535329 April 2026Replying to andاین آقایان دوست دارن مردم تو خیابون فقط مرگ بر امریکا بگن و کاری به گنده کاریاشون نداشته باشن....زهی خیال باطل
@Diar_14o129 April 2026Replying to andفکر میکردم فقط آمریکا و اسراییل دردشون گرفته از حضور مردم !داخلی ها رو فراموش کردیم!
@Alavihastam29 April 2026Replying to andمیدان انقلاب رو زنده نشان میداد. فکر کنم چنان جمعیتی فقط یک نفر پلاکارد. داشت.
@Naderi136629 April 2026Replying to andکمکممخالفین با نظراتشون رو تکفیر هم میکنن فعلا که میگن این مشی گروهک فرقان هست