یک سال ازاینکه شاتل مدعی بود تا پایان ۱۴۰۴ کل نیشابور را تحت پوشش فیبر نوری قرار می دهد گذشت ؛ما که مسئول نبودیم اما همان زمان یادآوری کردیم این امر با توجه به وسعت انجام شدنی نیستhttps://virasty.com/majidmarvi/1714926750445298263@Shatel_ir@ictministry@Hashemi_sattar