کاش یک دکمه وجود داشت که با زدن آن یک ساعت به زمان بعد از جمهوری اسلامی میرفتیم و آن زمان را به مدت یک ساعت تجربه میکردیم! آرزوی محالیست اما اگر محقق میشد بیشتر قدر جمهوری اسلامی را میدانستیم و کمتر به آن هجمه وارد میکردیم!
Pinned post
@mikh_media29 January 2026کاش یک دکمه وجود داشت که با زدن آن یک ساعت به زمان بعد از جمهوری اسلامی میرفتیم و آن زمان را به مدت یک ساعت تجربه میکردیم! آرزوی محالیست اما اگر محقق میشد بیشتر قدر جمهوری اسلامی را میدانستیم و کمتر به آن هجمه وارد میکردیم!
جریانها، رسانهها و افرادی که توافق جاری را خوب جمعبندی میکنند را به خاطر بسپارید! زمان به شما ثابت خواهد کرد که اینها ارزش دنبال کردن نداشتند و چقدر از مرحله پرت بودهاند!#مذاکره
امسال هیئتی بروید که عزاداری را با #سنگر_خیابان جمع کرده باشد!خودم بنرهای هیئت را انقدر پایین و بالا کردم تا به یک هیئت خیابانی رسیدم و در حال رفتن به آنجا هستیم!تنگهی احد امروز ما، سنگر خیابان است.التماس دعا...
دیشب با تفنگ آبپاش مذاکرات ضربهی سخت و غیرقابل توصیفی به آمریکا و اسرائیل زدیم!خسته نباشید عزیزان... #نمیپذیریم #مذاکره #رهبر_شهید #مرگ_بر_آمریکااز اون شبهاست که اگر سفت و بازدارنده نزنیم، به زودی سفت میخوریم... #نحن_المنتقمون
در آستانهی محرم حسینی، ان شاالله عاشورایی و حماسهساز بزنیم!از اون شبهاست که اگر سفت و بازدارنده نزنیم، به زودی سفت میخوریم... #نحن_المنتقمون
از اون شبهاست که اگر سفت و بازدارنده نزنیم، به زودی سفت میخوریم... #نحن_المنتقمون
توافق بیثمر ... هرگز نمیپذیریمتوافق پرضرر ... هرگز نمیپذیریمخلاف شرط رهبر ... هرگز نمیپذیریمرهبر ما در خطر ... هرگز نمیپذیریملبنان، غزه، بیسپر ... هرگز نمیپذیریمتنگه، رها، درخطر ... هرگز نمیپذیریم#نمیپذیریم
طاق زدن رفع محاصرهی دریایی توسط آمریکا با بازگشایی تنگه هرمز توسط ما [اگر حقیقت داشته باشد] مثل معاوضهی یک شمش طلا با یک آجر است!ما این معاوضهی مضحک را #نمیپذیریم! #عراقچی #مذاکره
فکر میکردم نسل موجوداتی که اسرائیل و آمریکا را جدا از هم فرض میکنند منقرض شده تا وقتی که دیشب مصاحبهی #عراقچی در شبکهی خبر را دیدم!#مذاکره#نمیپذیریم
باز شدن راه برای حملهی مجدد آمریکا با رقیقسازی یا خروج اورانیومهایمان را #نمیپذیریم...#مذاکره#عراقچی
هشتگ #نمیپذیریم (در رد #توافق و #مذاکره پرضرر) رو سریع در خیابان و مجازی بیارید بالا...اصلا وقتی نمانده... #عراقچی
اگر مذاکرات با رهبری هماهنگ بود، لحظهای در بیان مفاد آن درنگ نمیشد..! #مذاکره
قیمت نفت تحت تاثیر اخبار مذاکرات و توافق نزولی شده... همین قیمت نفت یکی از قلادههایی بود که میتونستیم به ترامپ بزنیم!
ولی به نظرم بزرگترین خطای راهبردی مسئولین میتونه این باشه: جنگ موجود را #جنگ_وجودی ندیدن...
افتادیم وسط یه چرخهی کوچیک «جنگ، آتشبس، #مذاکره» که هر شب داره تکرار میشه
استراتژی موثر جلوی مرد دیوانه، استراتژی مرد دیوانهتر است... بزنید به خاک و خون بکشید این حرامیان را، هزینهی تخمینی آنها را ده برابر کنیدلطفا لطفا لطفا
@mikh_media10 June 2026این تحلیل کوتاه رو در ساعت ۱:۱۴ نیمه شب حدود سه ساعت بعد از حملهی موشکی ایران به اسرائیل در کانال ایتام نوشتم...ظاهرا همین شد!#لبنان
@mikh_media9 June 2026چیزی که باید در مورد خطرات #اینترنت و سکوهای متخاصم همچون اینستا به عنوان یک ابزار جنگنرم در دستان آمریکا به آن توجه کرد این است که رابطهی آمریکا و اکثر کشورهای جهان، تلاش ایالات متحده برای سلطهگری بر آنهاست اما رابطهی ما و آمریکا تلاش او برای نابودی ماست؛چون ما تنها رقیب تمدنی او هستیم!
@mikh_media9 June 2026دنیای خطرناکیست!طرف برای سوالاتش چپ و راست با هوش مصنوعی مشورت میکنه،مثلا از هوش مصنوعی پرسیده:#اینترنت آمریکایی حقیقت داره یا چرته؟معلومه هوش مصنوعی با توجه به نگاه غالب و مطالب موجود در نت که آموخته بهت جواب میده!دنیایی که در اون ادمها تحلیل نداشته باشند و هوش مصنوعی معلمش باشه حقیقتا خطرناکه!