این روزها چهره تک تک کسانی رو که برای توافق با قاتل له له میزنن و جشن گرفتن رو به خاطر بسپاریددو روز دیگه امریکا اینارو مورد نوازش قرار داد باهاشون کار داریم!اینا که مست این توافقنفعلا ما مردم باید مراقب کشور باشیم که اینا مستِ توافقن دشمن کشور رو اشغال نکنه خیابانها رو اشغال نکنه