♨️دستور عارف، معاون اول پزشکیان: «همه باید به نتیجه مذاکرات احترام بگذارند!»📌«اختلاف‌نظرها درباره مذاکرات نباید به دعوای داخلی و مخالفت تبدیل شود. کسانی که قادر نیستند حتی دعوای دو برادر را حل کنند، چگونه می‌توانند برای حل اختلافات تاریخی و راهبردی بین ایران و غرب راه‌حل بدهند؟»/اصلاحات
جناب عارف راست می‌گوید؛ این فقط از فنون مهندسی اجتماعی و تردستی اصلاح‌طلبان برمی‌آید که خیلی نرم توانستند ما را از نقطه خونخواهی و خشم پدرکشتگی با آمریکا، برسانند به تن دادن به توافق، روز تولد قاتل امام!لعنت خدا بر سامری و گوساله‌اش!
16:15 - 16 June 2026



21 Replies

Profile picture of ‌ایراندخت ایرانی‌
این روزها چهره تک تک کسانی رو که برای توافق با قاتل له له میزنن و جشن گرفتن رو به خاطر بسپاریددو روز دیگه امریکا اینارو مورد نوازش قرار داد باهاشون کار داریم!اینا که مست این توافقنفعلا ما مردم باید مراقب کشور باشیم که اینا مستِ توافقن دشمن کشور رو اشغال نکنه خیابانها رو اشغال نکنه

Profile picture of ‌نه‌ایم‌
مامور مخصوص می‌تی‌کومان....احترام بگذارید! تعظیم کنید!

Profile picture of ‌باولایت🇮🇷تاشهادت🇵🇸 🚩خونخواه‌امامِ‌شهیدِامت🚩‌
Replying to
نظر امام شهیدمون رو ببینید وبشنوید:⬅️...چون ترامپ را شایسته مبادله پیام هم نمیدونم...❗️به نظرتون اگر یکی میخواست عمدا خلاف این حرفها کاری بکنه،کاری بیشتر از این چیزی که مسئولان عمل کردند از دستش بر میامد⁉️#مذاکره_ممنوع#انتقام 🚩 امام و شهدا چه شد⁉️#خونخواهی_امام_شهید 🚩‎@khamenei_ir ‎@Rahbar_…
Show more
5 MB

Profile picture of ‌حیدر امیرالمومنین‌
Replying to
ملت مبعوث شده مثل لبنان ننها ورها شده وخنجر ازپشت به پیکره ی داغدارشان واردکردندملت راندید گرفتند ومستبدانه ودیکتورانه داغ دیگری بر پیکره ملت فرود آوردندملت حزب الله لبنان بداندمانیزمثل شماتنهاوبی کس و بی پشت وپناه هیم جزخداوامام زمان کسی رانداریم به ماهم ازپشت خنجرزدنددنیا طلبان سفره معاویه

Profile picture of ‌مهتاب لک‌
Replying to
مظلوم رهبرم که هر چی ناسزا بود میشنید و میگفتن بش ولی هیچ رسانه ای کولی بازی درنمیاورد و مدافعی نداشت،اما کسی نباید به خدای اصلاحات تو بگههر چند که ماها تجربه خود به خود گفتن و مظلوم ساختنِ این جماعت رو در دهه ۷۰ داریم!

Profile picture of ‌میثم زندی‌
Replying to
خواص کودتاگر که امام شهید ما گفت امثال جناب عارف هستند

Replying to
یعنی نتیجه ی مذاکرات حتی اگر بد و مضر بود بازم باید بهش احترام گذاشت؟!مگر مذاکرات، العیاذبالله ،وحی منزل است که عارف میگه باید به نتیجه ی مذاکرات احترام گذاشت؟!

Replying to
جناب عارف لطفا جایگاه خودت را بشناس و برای مردم، منبر نرو و باید و نباید مشخص نکن چون نه امامی و نه رهبر جامعه! مذاکره نباید می کردید که کردید حالا دارید پیشاپیش در مورد نتیجه اش دستور میدید که همه باید بهش احترام بذارن؟!دیگه دولت پزشکیان خیلی داره پاشو از گلیمش درازتر میکنه!

خدا پذیرش دین رو اجبار نکرده اما پذیرش برجام و توافق مضحک رو اجبار کردن .آمد نتیجه مذاکرات شد مردن تو بود اونجا هم اجبار به پذیرش می کنی انگل بی خاصیت قیمت ها رو دیدی ؟درمورد اینا چرا حرف نمی زنی ؟

Profile picture of ‌منتظر انقلابی‌
Replying to
ما هیچوقت به بزدل ها و ترسوهای تاریخ احترام نمیذاریم ...
6 MB

Profile picture of ‌خانم تبریزی‌
Replying to
اقای عارف: اگر ملت احترام نزاره که نمیزاره چه؟!با دیکتاتوری میخواهید مردم ایران که انگار فقط بدرد آوردنتان سر قدرت می‌خورند، خفه کنید؟!مگه این کشور حیات خلوت شماست و نتیجه مذاکرات فقط مربوط به شما وآقازاده هاتان که میخواهید ۹۰ میلیون "نامحرم" در این مذاکرات به زور وادار به قبول توافق هاتون کنید؟!

Profile picture of ‌جان🌸ان رستمی‌
خبر دار🫡چشم قربانجمع کنید فکر کردید اینجا پادگانه؟😡😡😡😡😡😡😡😡😡ده سال عمرمون رو گرفتید حاصلش شد #برجام بدفرجامحالا میخاهدید به این مذاکره با یزید اوکی بدیم؟…Show more

Profile picture of ‌مجتبی ، خونخواه امام✊‌
Replying to
خدا لعنتت کنه عارف

Profile picture of ‌رضیه محمودی‌
Replying to
مگه میتی کومونه؟

Profile picture of ‌زهره روشنگر🚩‌
Replying to
آقای عارف فقط بلده آقای عارفی که به معدن میگفت مکان توریستی و گردشگری 😁

Profile picture of ‌حمید جان (منتقم امام شهید) 🇮🇷‌
Replying to
پیر مرد غیر قانونی . بشین سر جات.

Profile picture of ‌خشت نو‌
Replying to
آقای عارف، انقلاب کردیم که یکی در پوزیشن شما نیاید بگوید ملت باید چکار کنند و چکار نکنند.الان هم انقلاب در انقلاب می کنیم به همان دلیل.

Profile picture of ‌Mn rahimi‌
Replying to
جناب عارف شما به این همه مردم داغدار ِ خونخواه رهبر و سایر شهدا که با جانشون زیر موشک باران جنگ ایستادن و بعدش جنابانتان در سایه امنیتی که ساختن با مقاومتشون رفتید مذاکره احترام گزاشتید؟! انتقام گرفتید؟حرمت رهبر شهید رو نگه داشتید؟ مخالفتشون با مذاکره رو دیدید اما......🤷‍♀️

Replying to
چشم..ما به خون رهبرمان، ما به رهبر جدیدمان، ما به شهدایمان، ما به خون کودکان میناب، ما به نیروهای مسلح کشورمان، ما به مسوولان دغدغه‌مند انقلابی کشورمان که در راه خدا حرکت می‌کنند و حرف می‌زنند احترام می‌گذاریم چه عملشان کوفتن دشمن با موشک باشد، چه کوفتن دشمن با مذاکره از سر عزت و شرافتمندانه....