تا اینجای کار در اینکه ما با اقتدار پیروز میدان جنگ با امریکا و اسراییل و شیخ نشین های خلیج فارس شدیم و پا بعرصه باشگاه ابرقدرتهای نو ظهور جهان گذاشتیم، شکی نیست و خداوند منان را شاکریم ولی ما ترسمان از ظریف و روحانی و نوچه های نفوذیشان در تیم مذاکره کننده و مسئولین اهل نفاق پشت نقاب وفاق هستیم.. ما نگران حذف منافع لبنان و یمن و عراق از مذاکرات هستیم.. ما نگران نگاه استوانه ای برخی از مذاکره کنندگان به جغرافیای مقاومت هستیم.. ما نگران روحیه غرب زدگی و دنیازدگی برخی مسئولین هستیم.. ما نگران جام زهر هستیم..بین امضای اتش بس تا اجرا تک تک بندهای آن فرسنگها راه است..پس تا برطرف شدن این نگرانی ها کماکان به رهبر عزیز و رزمندگان غیور اعلام‌میکنیم که در صحنه میمانیم.
11:23 - 8 April 2026

11 Reactions
1638 Views