خبر آمده که نشست سوئیس لغو شد.برای امریکا مهم بود؟!به هیچوجه...آنها امتیاز نقدشان را گرفته‌اند.تنگه هرمز بازشد.ذخایر انرژی در راه است.محاصره دریایی هم که هیچکس نمیداند چه بود!و یک هدیه خوب برای رژیم جعلی، که بکوبد و تجاوز کند.ما چه میکنیم؟اصلاح طلبا برای هم ناپلئونی میخرند و به
نئواصولگرایان اصلاح‌طلب هم تعارف میزنند!" اختلال در دستگاه محاسباتی مسئولین کشور" یعنی همین!‎@Rahbar_enghelab_ir ‎@Ghalibaf ‎@Ejeii 📌 فوری سراسری بزرگترین کانال خبری تحلیلی ایران‎@fori_sarasari
03:14 - 20 June 2026

1 Reposts
42 Views