✍خبر آمده که نشست سوئیس لغو شد.برای امریکا مهم بود؟!به هیچوجه...آنها امتیاز نقدشان را گرفتهاند.تنگه هرمز بازشد.ذخایر انرژی در راه است.محاصره دریایی هم که هیچکس نمیداند چه بود!و یک هدیه خوب برای رژیم جعلی، که بکوبد و تجاوز کند.ما چه میکنیم؟اصلاح طلبا برای هم ناپلئونی میخرند و به
03:14 - 20 June 2026