مزخرف میگی مذاکره یعنی تسلیم فقط برده هایی میرن مذاکره با امریکا که اگر از خانوادشون عضو برای اپستین بخاد بدون ابا قبول میکنن
@drsa6014 May 2026Replying toمزخرف میگی مذاکره یعنی تسلیم فقط برده هایی میرن مذاکره با امریکا که اگر از خانوادشون عضو برای اپستین بخاد بدون ابا قبول میکنن
@Masoud_hamedan14 May 2026Replying toحرف های رهبر شهید در باره سم بودن مذاکره با این آمریکا را هم بلدید؟! وزن صحبت های رهبر شهید در باره بی نتیجه بودن فرآیند مذاکره با آمریکا بیشتر است یا مفید بودن مذاکره؟! هوشمندانه، عاقلانه و شرافتمندانه نیست وصف چه اتفاقی است؟! پاسخ آن به شرف و غیرت شما بستگی دارد.ضمنا دوره برچسب زدن گذشته دیگه!
@abo_mahdiyar31314 May 2026Replying toجمهوری اسلامی ایران در دفاع از حقوق حقه ملت کوتاه نخواهد آمد.ما به تقاص خون امام شهیدمان برخواسته ایم.#ننگ بر وطن فروش خائن
@Garenasab14 May 2026Replying toآشیخ این برکتی که گفتین سالها خداوند در قرآن را بیان کرده و تذکر داده است،نمونه تاریخی آن جریان حکمیت وصلح امام حسن است ،نمونه فعلی آن چند دوره مذاکره برسرمباحث گوناگون با آمریکاست.دیگه بعد از برکت نیست........است.فقط سوپر وفاقی ها به راحتی به دیگران برچسب نفاق می زنن.یادحرف امام درمورد مثل شما.
@Soldier203414 May 2026Replying toشیخ ساکت شواز رهبر مایه نزاریدهیچ وقت به مذاکرات خوشبین نبودناگه حرفی هم زده بهتر فیلمش بزارید و نسبت به شرایط اون زمان مقایسه کنید در ضمن الآن تو دوبار مذاکره بهمون حمله شده همه مردم و مسئولان فهمیدن مذاکره بی معنی
@Soldier203414 May 2026Replying to🎥 رهبر شهید: مذاکره با آمریکا را امام خمینی هم ممنوع اعلام کردند، بنده هم ممنوع اعلام کردم.◼️مذاکره، مشکل ما را با آمریکا حل نمیکند.◼️بنده هیچ وقت به مذاکره با آمریکا خوش بین نبودم.◼️مذاکره یک فریب است.◼️همه بدانند،مذاکره با رژیم زورگو و پرتوقعی مثل آمریکا، وسیله ای برای رفع دشمنی نیست.19 MB
@lMohamadl14 May 2026Replying toهمان رهبر فرمود طبق تجربه ده ساله اخیر نباید با آمریکا مذاکره کرد خب..ثم ماذا؟بیانات سال ۹۲ رو منتشر کردید سخنان ۱۲ سال پس از آن هم منتشر میکنید؟ما ملت ایرانیم گله گوسفند نیستیم که یک چیز بخواهد برایمان هزار بار تجربه بشود.بیانات سال ۴۰۴ رهبری جز بیانات نیست؟
@M_Mokhtarifar14 May 2026Replying toرهبر ما به قول شهید سلیمانی مظلوم بود یکی از مصادیقش شما هستید که با این که نمایندهی ولی فقیه هستید حتی به چارچوب فکری ایشان نزدیک هم نیستید.محض اطلاع اگه دنیا میخواست بفهمه با دو مذاکره ای که امریکا حمله کرد می فهمید.در ثانی رهبر فرمودند زیر تهدید مذاکره شرافتمندانه نیست.در عجبم چرا نمیفهمید.3 MB
@Uturn315 May 2026Replying toیا متوجه نیستید یا خودتون زدید به خواب که تاریخ این سخنرانی تو دوران روحانی هست و قبل از کلی سخنرانی دیگه ست که بعداً هم در انتهای دولت روحانی ملعون گفتن این باید تجربه بشه برا دولتهای بعدی و هم به ویژه از ابتدای این دولت منحوس گفتن که مذاکره با آمریکا بیغیرتی و بیشرفی ست، ضرر دونستن، سم دونستن.
@Uturn315 May 2026Replying toهمون شیخ مظفری بهتر از امثال تو مشاور نداره که حال و روز مطالبه گری قزوین و نماز جمعهش اینه..«یه مشت شبه انقلابی صنفی دائم النمایش.»
@user17722916024215 May 2026Replying toامثال تو اگر امام جامعه با مذاکرات علنا مخالفت نمیکردند سرتون رو زامبیها بریده بودند. منتها جات گرمه بنویس فعلا