قبول حق إنشاءالله
@matinnia3 July 2025🏴و اینگونه است که روضهی حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام تحت هر شرایطی حتی اگر صاحب خانه حضور نداشته باشد برگزار خواهد شد💪#ایران#محرم#امام_حسین#مرگ_بر_آمریکا#مرگ_بر_اسرائیل#ما_ملت_شهادتیم#ما_ملت_امام_حسینیم#اللهم_احفظ_قائدنا_الخامنه_ای…Show more
@Mohammad_amin_asemi3 July 2025Replying toتلاش میکنیم با تولید و بازنشر محتواهای سیاسی و مذهبی، به سهم خود نقشی در ارتقای سطح بینش و بصیرت جامعه داشته باشیم.به همراهی و حمایت دلسوزان انقلاب، علاقهمندان به مسائل روز و دغدغهمندان فرهنگ و دین نیازمندیم. با دنبال کردن صفحه از من حمایت کنید، متشکرم🌹
@parliamentarycandidate57763 July 2025Replying toاللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم عزاداری همه نوکران امام حسین علیه السلام علی الخصوص جناب آقای دکتر سعید جلیلی عزیزم و خدمتگزاران وفادار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مقبول درگاه پروردگار یکتایم الله که مولا و یاری دهنده و وکیلم است، در صورت صلاحدیدش باشدوالسلام علیکم و رحمت الله و برکاته589 KB
@saberin1143 July 2025Replying to✅پاسخ میثم مطیعی به توییت جلیلیبه گزارش مشرق میثم مطیعی در توئیتی خطاب به سعید جلیلی نوشت: چه زیباست که نسل جوان ما انقلابیگری اصیل را از امثال شما میبیند و میآموزد. عزتتان روز افزونتاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۴۰۰
@Mesle_hadi3 July 2025Replying toخدا لعنت کند اصلاحات و وفاقیون رو که باعث شدند ولی فقیه نائب امام در جلسه نباشندالبته خطر اینا کمتر از اسراییل نیست وقتی خیالاتی برای روحانی دارند
@ESLAMIC_REPUBLIC_OF_IRAN3 July 2025Replying toخدا حافظ و یار و نگهدار خودتو نائب امام زمان عجل الله امام خامنه ای حفظهالله باشه🤲🇮🇷🇮🇷❤️🔥
@Mohsen_asgharinejad3 July 2025آقای جلیلی نوع صحبتتون رو عامیانه تر کنید . ساده و پر مغز . مثل رهبریاز کتابی صحبت کردن بپرهیزید که خیلی خسته کننده هست
@noghtepargar3 July 2025اگه قربون این رهبر با درایت نریم چیکار کنیم ؟ آقا جان ممنون که به حرف محافظات گوش کردی ممنون که رعایت حال عاشقاتو کردیاللهم احفظ قائدنا السید علی الخامنه ای
@Tavvab3 July 2025Replying toجانم به فدات آقای عزیزم که بخاطر خیانت و نفوذ و خباثت اصلاحات الان توی این مجلس حضور ندارین.خدا سایه اتون رو از سرمون کم نکنه عمرم رو عمرتون
@Mohammadaminranjbar3 July 2025Replying toجای خالی آقا خیلیییییییی حس میشه...💔خدا نگهدار آقایمان باشد