آقای هموطن، اگر جمهوری اسلامی نبود الانم هیچ خبری از محور مقاومت نبود. ۴۵سال هست که جمهوری اسلامی داره از فلسطین حمایت میکنه و کمترین کمک همین شهر تونلی هست که شهید سلیمانی و شهید مغنیه برای گروه های فلسطینی طراحی کردند و صد البته حمایت.پس لطفا در نا امیدی خودتون تجدید نظر کنید