راننده ماشین سنگینمیگفت به بچه های سپاه گفتم اگه کاری به راننده تریلی و لودر و .... هستین، من در خدمتم.بهش گفته بودن: اگه اومدی باید قبلش وصیت نامه ات هم نوشته باشی.گفته بود، غمی نیست مگه خون من رنگین تر از خون #شهدای میناب هست؟!..پ.ن: متاهل هست و سه تا هم بچه داره
14:00 - 8 May 2026

2 Reactions
549 Views