8 February 2025
با این قیمت دلار یه دلیل بیار چرا منِ ده هشتادی باید در راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت کنم؟!🤔پ.ن:این ویراست برای به چالش کشیدن قوه استدلال اهالی ویراستیه
فشار نفاق هم برا همینه که حضور مردم کم رنگ بشهرویشان سیاه و عمرشان کوتاهبصیرت و امید به آینده دلیل حضوره🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷ببرکت خون شهدا پرچم ایران بالاست
21:42 - 8 February 2025

12 Reactions
350 Views


2 Replies

Profile picture of ‌سلام فرمانده‌
@IRAN_SARFARAZ8 February 2025
آمریکا نسبت به ایران و انقلاب کینه‌ی شتری دارد؛ انگلیس، فرانسه و آلمان هم خلف وعده کردند. مذاکره مشکل ما را با آمریکا حل نمی‌کند؛ مگر آنکه در تمام مسائل اساسی به تروریست‌های فرودگاه بغداد باج بدهیم و از همه‌ی خطوط قرمزمان عبور کنیم که هیچ ایرانی عاقل و باغیرتی این را نمی‌پذیرد.‎@drpezeshkian ‎@IRIMFA

امروز، بعد از این همه تجارب تلخ و عبرت‌های موجود در مذاکرات با آمریکا و سه کشور اروپایی، به‌ویژه در دهه‌ی 90؛ کسانی که هنوز هم دم از مذاکره با این شیاطین می‌زنند، بیشتر در کدام دسته‌ی زیر هستند؟

941 votes  •  The poll has been ended

Show this thread


Profile picture of ‌سعدی هستم🎒🇮🇷‌
@Sadiam1109 February 2025
Replying to
فردا همه می آئیم اما بنظرم یکم استدلالت سیاسی بودhttps://virasty.com/Sadiam110/1739108230851304743
هدف از زدن این ویراست آین بود که قدرت منطق و استدلال انقلابی ها رو به چالش بکشم که با کسی که آین سوال رو مطرح میکنه چجوری رفتار میکنند😎وگرنه غلط بکنم برای قیمت دلار از آرمان های انقلاب دست بکشم😬#همه_می_آییم#دهه_فجر #انقلاب_اسلامی #امام_خمینی #راهپیمایی