با این قیمت دلار یه دلیل بیار چرا منِ ده هشتادی باید در راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت کنم؟!🤔پ.ن:این ویراست برای به چالش کشیدن قوه استدلال اهالی ویراستیه
@IRAN_SARFARAZ8 February 2025Replying to and#مرگبرآمریکایمتجاوزدروغگویفریبکارمستکبراستعمارگرشیطانبزرگ #مرگبرترامپقماربازقاتلتروریستمتوهّمخیالبافدیوانهیاحمقکذّاب#نهبهدلارFATFپالرموCFT #مذاکرهباآمریکاعاقلانههوشمندانهشرافتمندانهنیست #راهپیمایی۲۲بهمنمظهراتحادملی https://virasty.com/IRAN_SARBOLAND/1737532184899630006آمریکا نسبت به ایران و انقلاب کینهی شتری دارد؛ انگلیس، فرانسه و آلمان هم خلف وعده کردند. مذاکره مشکل ما را با آمریکا حل نمیکند؛ مگر آنکه در تمام مسائل اساسی به تروریستهای فرودگاه بغداد باج بدهیم و از همهی خطوط قرمزمان عبور کنیم که هیچ ایرانی عاقل و باغیرتی این را نمیپذیرد.@drpezeshkian @IRIMFAامروز، بعد از این همه تجارب تلخ و عبرتهای موجود در مذاکرات با آمریکا و سه کشور اروپایی، بهویژه در دههی 90؛ کسانی که هنوز هم دم از مذاکره با این شیاطین میزنند، بیشتر در کدام دستهی زیر هستند؟
941 votes • The poll has been endedShow this thread
@Sadiam1109 February 2025Replying toفردا همه می آئیم اما بنظرم یکم استدلالت سیاسی بودhttps://virasty.com/Sadiam110/1739108230851304743هدف از زدن این ویراست آین بود که قدرت منطق و استدلال انقلابی ها رو به چالش بکشم که با کسی که آین سوال رو مطرح میکنه چجوری رفتار میکنند😎وگرنه غلط بکنم برای قیمت دلار از آرمان های انقلاب دست بکشم😬#همه_می_آییم#دهه_فجر #انقلاب_اسلامی #امام_خمینی #راهپیمایی