خیانت مگه شاخ و گوش داره ؟!!؟قابل توجه حضرات بزرگوار ، آقایان : محسنی اژهای دکتر قالیباف به بهانهی اتحاد چشم تون بروی خطاها و سؤ مدیریت که چه عرض کنم خیانت های سریالی سران اصلاحات بستین روزی در این دنیای فانی یا در پیشگاه خدای ایران و ایرانی مواخذه خواهید شد ، و اما...،!!عباس عبدی ؛ این جماعت کف خیابان اقلیت رانتی میباشند جناب رئیس جمهور هم تنها هنرشون دفاع از رژیم باکو و تشریح نهجالبلاغه میباشد ، در عمل هم...، بگذریم فقط اتحاد مهمه این وسط فقط مولوی عبدالحمید امام جمعه کذاب زاهدان مونده بود که به بستن تنگه هرمز اعتراض کند عبدالحمید زشت کلام فتنه های رژیم باکو تشویش اذهان مگه جرم نیست!!جناب قاضی القضات اژهای خودتان را به خواب زدین ؟وفت کردین یه نگاهی به روزنامه سازندگی بنداز جناب دکتر قالیباف الان مردم ایران به سردار قالیباف نیاز مبرم دارند ، همون سرداری که خونخواه حاج قاسم بود ، بابا رهبرمونو ترور کردند سردار قالیباف عزیز الان بهت نیاز داریم یا الان یا هیچ وقت
10:42 - 13 May 2026