post


This post was deleted by the post author.

@user17767788103730 April 2026
Replying to
یعنی چی چرا این پیام میده؟
Profile picture of ‌بی همتا ^_^‌
@Pnahavandi30 April 2026
Replying to
قبل اینکه دیلیت اکانت کنم، چندروزی استوریه اعتراضی میزاشتم نسبت به وضع اینترنت، فکر میکنم برای اونه!
@user17767788103730 April 2026
Replying to
عجب حالا خوبه استوری ها فقط به مخاطبین نمایش داده میشه وگرنه اقدام علیه امنیت ملی برات میزدن
Profile picture of ‌بی همتا ^_^‌
@Pnahavandi30 April 2026
Replying to
نه باز گذاشته بودم، هرکسی میتونست فوروارد کنه بقیه هم ببینن
میشه مگه ؟ من اتفاقا دیروز رفتم تو تنظیمات میخواستم استوری پابلیک کنم اصلا هیچ گزینه ای غیر از مخاطبین نداشت فقط میتونستی برای یه عده محدود کنی که نبینن
13:38 - 30 April 2026

74 Views


1 Reply

Profile picture of ‌بی همتا ^_^‌
@Pnahavandi30 April 2026
Replying to
3تا گزینه داشتبرای همه ی کاربرامخاطبینافرادی که فقط تو لیستن