دیگری مذاکره درسایه تهدید و تداوم حملات متجاوزین:این قطعا ذلیلانه است ومد نظر رهبری نیسدر پیام خودشان تصریح کردن اگر برفرض اتش بس شدمذاکره شودالبته ایران باتداوم تنگی تنگه وتهدید خودی نشان دادهلکن انتظاره اگرپاسخ عملی نظامی ممکن نیست حداقل مذاکرات تعلیق شودکه خبرهای ازاین امرهست#جنگ_رمضان
دو مسأله است:یکی اصل مذاکره در صورت اتش بس بر پایه ده شرط ایران:این قطعا معقول و مقبوله و بسیار به نفع ایران خواهد بود هم از جهت نظامی هم از جهت سیاسیو نمی توان بیانیه رسمیه شعام و قرارگاه خاتم و سپاه را زیر سوال برد و گفت در هماهنگی با رهبری و با تایید رهبری نبوده#جنگ_رمضان
