فضای ویراستی همینجوریش سم هسدیگه خداوکیلی شکست عشقیاتونو نریزین کف اینجا
Replying toبزار راحت باشناینا همه چند سال بعد مراجعای کلینیک سلامت روان من میشن، پول دار میشم باهاش شتاب دهنده میزنم
Replying to andتلاش که میکنماگه خدا بخواد😂
Replying toانشااااااااالله😀چقددددددر خوشحال شدم😍امیدوارم بهترینا برات اتفاق بیوفته پسر با ادب و آقا🧿🧿😎انشاالله دکتر ک شدی خودم برات مریض جم میکنم میارم و میگم این پسر خودمه دکتر شده ماشاالله ماشاالله🙂↔️💫🧿
Replying toالبته اگه بعدا نگن روانشناسا خودشون روانین😂
Replying to andآ بفرما من که نمیگم خودشون دارن میگن هی بچم بچم والا ما براش دنبال دختر بودیم😂