کسیکه مامیگیم انقلابی رهبری بارها بهش گفته انقلابی ما فقط حرف ایشان را تکرارمیکنیمشما دنبال چه کسی راه افتادی تا حالا ایشان بهش گفته انقلابی هستحسن روحانی نماینده رهبری درشعام بود همه دیدیم چه طور رئیس جمهوری شد
@shahid1201 June 2025Replying to and 21 othersکسیکه مامیگیم انقلابی رهبری بارها بهش گفته انقلابی ما فقط حرف ایشان را تکرارمیکنیمشما دنبال چه کسی راه افتادی تا حالا ایشان بهش گفته انقلابی هستحسن روحانی نماینده رهبری درشعام بود همه دیدیم چه طور رئیس جمهوری شد
@fh3137251 June 2025Replying to and 22 othersعمل آقا قالیباف کجاست؟ 2 سال طول داد تا قانون حجاب را ایجاد کنه اما الان ابلاغ نمی کنه و دلیل شعام توجیه نه دلیل و عدم قانون در حجاب خود دو قطبی ایجاد و موجب دعوا بین مردم میشه و امنیت ملی دچار مشکل میشه ورهبری دستور تقویت ارزش پول ملی و بحث ارز را مطرح کردند ایشان چکار کردند؟ و...
@shahid1201 June 2025Replying to and 22 othersعملش را کسانی میبینند که از کینه دوران انتخابات رهایی یافتنکسانیکه هنوز در همان زمان سیر میکنند قادر به دیدن عمل ایشان نیستندحالا باز هم درباره ابلاغ نشدن قانون حجاب مطلب بنویستاقیامت این را بگی چیزی تغییر نمیکنه
@fh3137251 June 2025Replying to and 22 othersدر این دنیا و آخرت آقا قالیباف و آقا احمدی و دولتی ها و شما را بابت بی حجابی ها و گناه مردم مورد مواخذه قرار دادند متوجه می شوید بابت هر گناه بابت بی حجابی و بی حیایی که بدون ترس و با جسارت تمام اتفاق می افتد باید پاسخگو باشید
@Bandeh_khoda1 June 2025Replying to and 22 othersبه یک سؤال میتونی جواب بدی حاجی ؟؟؟؟طیف همفکر شما،که به زمین و زمان ایراد میگیرند،خودشون تابحال ،دقیقا چه کار مثبتی برای این مملکت انجام دادند ؟؟؟؟دقیق لطفابا ذکر مصادیق ، نام ببرید!!
@fh3137252 June 2025Replying to and 22 othersمن جناحی نیستم شما طرفداران آقا قالیباف ادعا دارید مرد عمل و مرد جهادی شما مصداق بیاورید آقا جلیلی هم خوبی داره و هم قابل نقد اما آیا آقا قالیباف شما قابل نقد است یا نه؟ و آیا وضع بد و بسیار زشت بی حجابی در جامعه شما چه نظری دارید؟
@shahid1202 June 2025Replying to and 22 othersوضع بد بیحجابی حتما ازنظر ما پذیرفته نیست ولی این قالیباف نیست که قانون حجاب را اجرا نمیکندانقلابی و جهادی بودن قالیباف را حضرت اقا بهش گفتن بفرما یقه ایشان را بگیر که چرا چنین چیزهایی به قالیباف گفتینحرف ما نیست و خیلی از بزرگان این را تایید کردن و گفتن بارها این را از رهبری شنیدن2 MB3 MB6 MB
@Ahmad313shahid2 June 2025Replying to and 23 othersچرا دروغ میگی؟!مگر دفتر رهبری سخنان آن معمم دروغگو را تکذیب نکرد؟
@hrm14022 June 2025Replying to and 24 othersنمیدونم بعضیا با قالیباف چه مشکلی دارند ، ایشون الان رئیس مجلس هستند و وظیفه دارند برای خدمتگزاری به ملت شریف ایران تلاش کنند و از حقوق ملت در برابر ضایع کنندگان این حقوق دفاع کنند و ما هم در این راستا از ایشان حمایت می کنیم
@na_agah2 June 2025Replying to and 25 othersرئیس مجلس ختم مشت قنبر که نیستنرئیس مجلس شورای اسلامی هستندمجلسی که به قول هر دو امام انقلاب :«مجلس در رأس امور است »بفرمایید در این ۵ سال چه حرکت خارق العاده ای زدند ؟ جز اینکه تصویب قانون شفافیت ۴ سال طول کشید یا قیمت دلار که از ۱۹ رسید ۹۰
@Soheilgh202 June 2025Replying to and 25 othersاهان یعنی شما بهتر از رهبری متوجه هستید چون ایشون دوره قبلی را سه بار مجلس انقلابی دانستن و از قوانینی مثل قانون راهبری تمجید کردن
@Soheilgh202 June 2025Replying to and 25 othersشرف داشته باش و بیار کجا قالیباف با قانون راهبردی مخالف بوده.مرد باش و بیار والا خودت برو پی کارت
@Morteza8218152 June 2025Replying to and 26 othersفیلم خودش پخش شد در مورد مذاکره،گفت ما مذاکره می کنیم،اما نه با هرکس ،نه با هر انگيزه و هدفینه اینکه با راهبرد بودنش مخالف باشهفتامل آقای احمد عاشق شهادت
@Montaj2 June 2025Replying to and 26 others۱.کلیت مجلس با رای حدود ۲۰۰ نمایندهی شورای ائتلاف تشکیل شد که در انتخاباتها گرایششان معلوم بوده و هست، تقریبا همانها که به ریاست قالیباف رای دادند۲.تایید رهبری بر انقلابیبودن کافیست؛ الباقی حرفتان حرفمفت است دیگر.۳.قانون راهبردی، فتحالفتوح مجلس انقلابی و مدیون هنر همگراسازی ریاست آن است عزیزم
@user1681580363222 June 2025Replying to and 26 othersلطفا مستند حرف بزنید کجا قالیباف مخالف قانون راهبردی بوده ولی رهبری رضایت خود را از ریاست مجلس ایشون اعلام کردن
@Morteza8218153 June 2025Replying to and 26 othersحالا این دو کلیپ رو هم ببینین و از بیخ ماجرا سر در بیاریدتا کی میخوای همین حرف رو بزنی که آقا:کلیت مجلس رو گفتنمننن:آره تو رو خدا پس اینا چی هستن،5 MB11 MB
@user1674478000123 June 2025Replying to and 26 othersخب همین مجلس که رهبر فرمودندکلیتش انقلابیه یعنی اکثریتش دارن درست کار میکنن یه عده اقلیت کم کاری میکنن ، فی الحال مجلس با این کلیت انقلابی رای به ابقاء قالیباف در سمتش داده یعنی کلیتش درست کار کرده ، اینجا حرف رهبرو قبول دارید ؟ یا نه صرف نمیکنه قبول کنید