پس یعنی ما باید بایستیم و نگاه کنیم که هر وقت شیطان بزرگ دلش خواست به کشورمون حمله کنه و بعدش دوباره بیاد مذاکره و مسئول بی کفایت ماهم بگه اگه مذاکره نمیکردیم فلان میشد وای بر شما وای بر شما غضب الهی در انتظار ماست برای اینکه به جای خدا با شیطان معامله میکنیم