7d
نباید در زمین دشمن بازی کنیم. دشمن روی انسجام و وحدت مردم تمرکز کرده است. نقدمان را با منطق بگوییم، نقد کردن و اظهارنظر کردن، قطعاً امری بلامانع و بدون ایراد است؛ لکن نقدی که ما می‌کنیم و حرفی که ما می‌زنیم باید متکی بر منطق عقلانی باشد.
16 MB
باید زمین دشمن را بشناسیم و از بازی کردن در آن پرهیز کنیم.
الان ساعت ۱دوازده دقه شبه ببین من تومسکن که بودیم به مامانم گفتم ای قهوه فروشو متادون خورم کرده گفت برو توهمی گفتم خیلی خوب بعدازپاکسازی ۱۰ماه بعداراون اتفاق یه مشتری قهوه خورده صبح با استفراغ ازکافه ونیز اومد بیرون مامانم گفت تو وحشتناک باهوشی سرگرد سپاهو دریاب حاجی اژه ایی حاجیمون توسپاه سرخوره
01:14 - 22 June 2026

25 Views