من کلا با مناظره موافقم خصوص مناظره جلیلی و زنگنه که جلیلی قبول نمیکند و توجیهش موجه نیست و مناظره نبویان با ظریف که ظریف قبول نمیکند و توجیهش موجه نیست. اگر دنبال حقیقت هستیم هر دو مناظره را باهم مطالبه کنیم.
این جماعت یاد گرفتن با هوچیگری و دروغ گویی مناظرات را به نفع خودشون تموم کنند با گسل قومیتی رای بیارن نیاز به مناظره نیست اصلا دزدی نفت چکار به جلیلی داره برن بشینن با قاضی دادگاه مناظره کنند ، ق.ق قاطعانه و مقتدرانه بدون هیچ مصلحتی برخورد کنه دیگه مناظره نمیخوادی چیز یاد گرفتن مناظره