19 April 2026
خروج اروانیوم یعنی حمله اتمی به ایران؟یکی از دلایلی که تاکنون دشمن آمریکایی صهیونی جرات حمله اتمی به #ایران عزیز را نداشت وجود همین اورانیوم غنی شده در کشور و احتمال پاسخ ایران در همان سطح به دشمن بود. پس خروج اورانیوم غنی شده از ایران، احتمال حمله اتمی دشمن را افزایش خواهد داد.
واقعاً در نوشتن این اراجیف فکر هم میکنید!؟ دقیقاً مفهوم حمله اتمی را می دانید و از احتمال استفاده آن سخن می گویید؟ دقیقاً اورانیوم ۶۰٪ چگونه قرار است از این حمله آخرالزمانی جلوگیری کند؟ مگر اورانیوم غنی شده تبدیل به بمب شده که بازدارندگی ایجاد کند؟ حیف که تریبون مملکت دست متوهمانی مثل شما افتاده است
02:06 - 20 April 2026

2 Reactions
188 Views


2 Replies

Profile picture of ‌ااااا 🌱‌
@Masoud_rajabi20 April 2026
سلامتوصیح بیشتر میدینچرا احتمال حمله اتمی کم است و چرا اورانیوم ۶۰ درصد با افزایش غنا سازی نمی تونه تبدیل به بمب اتم بشه.

Profile picture of ‌سرباز خامنه ای‌
Replying to
بحث اصلا این نیست بحث این است که صنعت هسته ای اتفاقا با غنای بالا حق ایران است در ضمن آمریکا تا نابودی دست از سر ایران بر نمی دارد اگر دلیل میخواهید تاریخ ایران و آمریکا را مطالعه فرمایید و در حوضه ی دیپلماسی به آمریکا نگاه کنید آمریکا دشمن ماست چه امتیاز بدهیم چه ندهیم باز همین است