خروج اروانیوم یعنی حمله اتمی به ایران؟یکی از دلایلی که تاکنون دشمن آمریکایی صهیونی جرات حمله اتمی به #ایران عزیز را نداشت وجود همین اورانیوم غنی شده در کشور و احتمال پاسخ ایران در همان سطح به دشمن بود. پس خروج اورانیوم غنی شده از ایران، احتمال حمله اتمی دشمن را افزایش خواهد داد.