مگه زیر سوال بردن سخنان حضرت آقا تدبیر انقلابی هاست؟هرجا سخنان حضرت آقابه مذاقمان خوش آمد بگوییم،احسنت،تکبیر،لبیک یا خامنه ای،هر جا هم خوشمان نیامد بگوییم،رهبری مصلحت سنجی کرده،تقیه کرده،حرفش این نبوده و...خب این گونه انقلابی گری و ولایتمداری چه فایده دارد جز زیر سوال بردن حجیت رهبری