سنتکام: ایران ادعا میکند پنجاه نفر از نیروهای مارا کشته استپ ن : نه بابا در پی اصابت موشک های ایران پنج نفر نیز متولد شدندوالا کی به کیه

Banoo🇮🇷 Replied
@Saye_shenizu2 March 2026سنتکام: ایران ادعا میکند پنجاه نفر از نیروهای مارا کشته استپ ن : نه بابا در پی اصابت موشک های ایران پنج نفر نیز متولد شدندوالا کی به کیه
Banoo🇮🇷 Replied
This post was deleted by the post author.
This post was deleted by the post author.
Banoo🇮🇷 Replied
Banoo🇮🇷 Replied
@Niggawatermelon23 June 2025هم من میدانم و هم خودتان میدانید که این حمله در مقابل کاری که آمریکا کرد فقط موشک پرانی بود.حداقل ضایع شدن پدافند که حتی یک موشک شلیک نکرد را جبران میکردید!البته باید دانست برای قضاوت هنوز زود است و باید دید در آینده ایران چه میکند.
@Banoo8894123 June 2025Replying toتضعیف کشوراز بین بردن اتحاددر زمان جنگ مهم ترین موضوع حفظ اتحاد داخل کشور پشتیبانی از مردان میدان و دیپلماسی
@Niggawatermelon23 June 2025Replying toکشور ما چهل سال است در وضعیت خطر و بحرانی است، بحث فقط شدت بحران بوده است.لذا نباید به بهانه جنگ یا ... علت به وجود آمدن این مشکلات را فراموش کردبحث صرف اجرای عدالت نیست، مسئله جلوگیری از فجایع آینده است.گذشتن از مجرمین ظلم در حق مردم است.
@Banoo8894123 June 2025Replying toبه نظرتون از روز تجاوز اسرائیل به ایران برخوردی که صورت گرفت و مراحل پی در پی عملیات وعده صادق ۳ یعنی گذشتن از مجرمین؟
@Niggawatermelon23 June 2025Replying toخیر خیر، جسارتا منظور حقیر رو متوجه نشدید.بنده منظورم از مجرمین، سیاستمداران بزدل داخلی است که از انتقام کامل و نقره داغ کن جلوگیری میکنند چون میترسند.از اینها نباید گذشت.کسانی که مملکت را معطل مذاکره کردند. کسانی که داخل راکتور بتن ریختند. کسانی که کشته مرده برجام بودند.
@Banoo8894123 June 2025Replying toبه نظرتون الان و در این لحظه جای این حرف هاست؟بنده قصد جسارت به جنابعالی رو ندارم ولی در این لحظات حساس که دشمن دنبال کوچک ترین شکاف بین مردم و مسئولین هست جای این حرف ها نیست وگرنه که دل همه خونه از برجام و مذاکره و .....
@Niggawatermelon23 June 2025Replying toوالا راستش بنده هم مثل شما فکر میکردم.میگفتم الان کشور در وضعیت خطرناکی است، برهه حساسی است، این حرف ها برای بعد.ولی وقتی چندین سال است در این وضعیت گیر افتاده ایم، علتش هم مشخص است، تا کی باید انتظار روز خوبی را بکشیم که در آن حقمان را احقاق کنیم؟ روزی که با وجود این خائنین ممکن است هیچوقت نیاید!
@Niggawatermelon23 June 2025Replying toسلامت باشید خانم، در همین بحث ها انسان رشد میکند زمان ثابت خواهد کرد حق با بنده است یا شما.در پناه خدا باشید🙏👋
@Banoo8894123 June 2025Replying toفقط یه نکته ی پایانی خدمت تون عرض کنم و تمام این کشور ، کشور امام زمانه مطمئن باشین به مو می رسه ولی پاره نمیشهحق یارتون
@Saye_shenizu23 June 2025Replying toدقیقا پولش رو اونمیگیره ویراست بقیه میره تو چشمما اونم ده بار یک توییت
Banoo🇮🇷 Replied
Banoo🇮🇷 Replied