3 June 2026
🔴🔴🔴 روبیو، وزیر خارجه آمریکا امروز در سنا:ایران اگر سلاح هسته ای داشت مصون و ایمن می بود!ایران با سلاح هسته‌ای میتونست بگه تنگه هرمز برای همیشه مال ماست و ازش عوارض و پول بگیرهو ما هیچ کاری در قبالش نمیتونستیم بکنیم !!!!!!
1 MB
اینو باید کوبید تو صورت هر کسی که الان هنوز هم داره با داشتن سلاح هسته‌ای مخالف میکنه
02:00 - 3 June 2026

107 Views