به نام خداسید بزرگوار در خصوص اظهارت آزادانۀ اردستانی در جمهوری اسلامی گفتگوی مفصلی با یکی از هموطنان داشتهام که به دلیل پرهیز از تکرار از شما دعوت میکنم اگر فرصت دارید کامل مطالعه کنید و خصوصاً سخنان رهبری که فصل الخطاب است را نیز بشنوید.سپاس https://virasty.com/Eslam/1764799669589888470
Replying to andandبه نام خداتردیدی در نیت خیر امثال شما هموطن محترم نیست.اما رهبر انقلاب در خصوص اظهارات آزادانۀ امثال اردستانی تصریح فرمودهاند:آزاداندیشی در مسائل اعتقادی و... باید در جلسات تخصصی انجام شود نه فضای عمومی و صداوسیما که موجب گمراهی مردم شود!https://virasty.com/Eslam/1764799299164753075




