آهای انقلابیونی که دیشب با تحریک بلاگرها ناخواسته ملت را دشمن شاد کردید؛ دیدید همان کانال ها و بلاگرهایی که با ادعاهای خود خون شما را به جوش آوردند چگونه یکی پس از دیگری در حال برائت جستن از شما هستند؟!
فریاد آهای مسئولین شما کو؟شما که نسبت به قانون شکنی های مکرر مسئولین خفه بوده اید حق ندارید مقابل انفلابیون به بهانه ی چند نفر توهین کننده به مسئولین از میان میلیون ها مردمی که بی وفایی می بینند اما وفاداری به نظام را سرلوحه کار دارند ژست استاد اخلاق بگیرید.