Erfan
@Erfan290
#خیانت_سیاسیون
دیگه امریکا چه بکند که اقایون بی غیرت،به غیرتشون بر بخوره نقض اتش بس حساب بشه
😎
!
لعنت به نفاق!
14:17 - 12 May 2026
68
Views
Replying to
@Erfan290