سلام. خدمت هموطنان عزیز. بنده آقایی هستم 40 سالمه که به مدت 10 سال هست به بیماری حرکتی و عضلانی پا و MS دچار هستم واز خیرین و دوستانی که در توانشون هست حتی مقدار کم کمک کنن تا شاید مرحمی برای دردام باشه ممنونم.لطفا اگه کسی مدارک پزشکی خواست پی وی در خدمتم .ش کارتم6037997212048731مهدی م گ

