اگ چیزی، کسی، از زندگیت رفته و مال تو نشده ناراحت نباش مطمئن باش سهم تو نبوده برای تو نبوده خدا ی نفر رو میندازه تو زندگیت یا ی چیزی ازاون باارزش تر میاره تو زندگیت ک ب خودت بگی اخه این ارزششو داشت براش گریه کنم غصه بخورم؟ پس غصه برای چیزی ک مال تو نبوده نخور برا کسی ک رفته نخور
ی روزی ی جایی یکی میاد تو زندگیت که از همه آدمای دورت بهتر تو فقط غصه نخور دورت بگردم(: #فاطمه_نویس👀🍒 19:36 - 29 خرداد 1405