فرض کن من بر علیه اقا حرف زدم چیکار می تونی بکنی
@Sa_315_ra15 June 2026Replying toاولا شما که توی فضای مجازی هستی اگه تو خیابون یکی از اینایی رو ببینم که داره به مسئولین فحش میده و مخالف توافقه، دندوناشو تو دهنش خورد میکنم. دوما شما خیلی اشتباه میکنی برعلیه آقا حرف بزنی!
@Gomnam313zolfagar15 June 2026تهرانی ! دوری وگرنه یه چند تایی جلوت به مذاکره کنندگان فحش میدم
@Sa_315_ra15 June 2026Replying toنه نه اصلا. اتفاقا من خودم یه تندروی به تمام معنام و به نظرم درمقابل این دولت بی خیال باید تندرو بود. اما وقتی بحث وحدته مجبورم تو یهسری مسائل سکوت کنم