جواب هر هرزگیِ هر هرزه را دادن خودش هرزگی است.عادت کرده‌ایم مثل مشتی هرزه وطن ندار وطن فروش، جواب هر هرزه ای را ندهیم😏.این معنایش در اقلیت بودن نیست.در ضمن اکثریت تان را هم دیدیم.😁.

This post was deleted by the post author.

03:01 - 3 April 2026



2 Replies

Profile picture of ‌محمد صفایی‌
@MhFob3 April 2026
Replying to
انجیدنی کجاست که اینا هر غلطی میکنن

Profile picture of ‌بردیا‌
@Bardia_A3 April 2026
Replying to
دقیقاً ،آفرین