میگویند وقتی بررسی مجدد FATF با اجازه رهبر انقلاب است، شما چرا مخالفید.میگویند وقتی پزشکیان میخواهد با ترامپ مذاکره کند، حتما رهبری نظرش عوض شده، به شما چه ربطی دارد.میگویند مشکلی نیست رهبر انقلاب مثل شیر در میدان است، مگر ممکن است چیزی بر رهبر انقلاب تحمیل شود! چرا رهبری را ضعیف نشان میدهید؟
