3d
پزشکیان: پنجاه روز است که یک بشکه نفت نتوانستیم صادر کنیم.نگرانم مردم ناراضی به خیابان بیان و اعتراض کنن اون وقت ابهت ما فرو می‌ریزه.الان ایشون داره کد میده، تهدید میکنه یا گرا میده؟؟؟دقیقا در زمانی که قالیباف رفته مذاکره رهبری هم گفتن مذاکرات حضوری آینده دلیل بر پذیرش خواسته های دشمن نیست!
Profile picture of ‌سما‌
Replying to
دقیقا داره گرا میده برای دیماه دومیاین چرا ساکت نمیشینه یجا؟درباره مردم چی فکر کرده؟ مردم رو فقط به مشت گشنه و گدا (ادبیات پزشکیان)میببنه متاسفانهبا اینکه ایران زندگی میکنه ولی نسبت به روحیه انقلابی مردم کاملا بی اطلاعه
این مثل روحانی مردم فقط از پشت شیشه ماشین میلیاردیش میبینه اصلا مردم قبول ندارن از رو‌ نفاق از مردم دم میزنه
23:07 - 22 June 2026

30 Views