پزشکیان: پنجاه روز است که یک بشکه نفت نتوانستیم صادر کنیم.نگرانم مردم ناراضی به خیابان بیان و اعتراض کنن اون وقت ابهت ما فرو میریزه.الان ایشون داره کد میده، تهدید میکنه یا گرا میده؟؟؟دقیقا در زمانی که قالیباف رفته مذاکره رهبری هم گفتن مذاکرات حضوری آینده دلیل بر پذیرش خواسته های دشمن نیست!