سلام.لطفا بازنشر کنید.آقایی هستم 40 ساله. که به خاطر بیماری حرکتی و از دست دادن حرکت پاهام.ام اس و اعصاب قادر به تهیه داروهای گرانقیمت و درمان ندارم .لطفاً هموطنان عزیزم خواهش میکنم برای درمان بنده هر چقدر هم کم به بنده کمک کنند ممنون.با دل شکسته دعاگو هستم .ممنون🙏.. ش کارت6037997212048731محمدی