2d
نه گریه هم می کنیم. مثل فراریان از عاشورای حسین...
کربلای لبنان رو فقط باید تماشا کنیم؟!
چه کنیم دیگ موشک که نداریم بریم بجنگیم ما .متاسفانه فرمانده نظامیان بی بصیرت ما پزشکیان شده‌و قالیباف
01:51 - 20 June 2026

60 Views