2dنه گریه هم می کنیم. مثل فراریان از عاشورای حسین...حسین زمانی میقان@HZAMANIM • 2dکربلای لبنان رو فقط باید تماشا کنیم؟!1265301.7k10016631
حسین زمانی میقان@HZAMANIM • 2dکربلای لبنان رو فقط باید تماشا کنیم؟!
@HZAMANIM • 2d