حسن جان، گمون نکنم این پیام به دستت برسه. ولی بجون خودت امشب خیلی بیحوصله و پریشونم. میدونم تو فقط بخاطر شادی دل مردم تلاش میکنی. فدای سرت پهلوون. قربون مرام و معرفتت. بقول اون همتیمیت، تو المپیک دارش میزنی. فقط قوی بمون. تو پهلوون همه مایی. دلاور حسن، قهرمان حسن، عشق ما حسن ❤️❤️❤️
