شما غیر از من یک نفر بین مدعیان ولایتمداری پیدا کنید که معروفیتی دارد و طبق دستور آقا به دولت کمک کرد. همه بالاتفاق خلاف دستور آقا عمل کردند. دقیقا مثل اصلاح طلبان تا وقتی ولایت پذیرند که حرف رهبری به نفعشان باشد.گوربابای پزشکیان و دار و دسته اش ولی بدانید از امر ولی تخطی کردید. یاعلی....
