وزارت خارجه باید در بین کشورهای عربی یارگیری کند، تا بتوان با یک برنامه ریزی آمریکایی ها را از منطقه بیرون کنند و نقشه های اسرائیل و آمریکا را خنثی کنند. چرا بجای اینکه کشورهای عربی خلیج فارس به اسرائیل، آمریکا، پاکستان، اوکراین و ... روی آورند، با ایران متحد نشوند؟
21:57 - 25 April 2026