انسان عاقل، بیانات ولی را از خودش می شنود. نه از سردار باقری و حرف ثابتی را هم از خود ثابتی می شنود. البته انسان با شرف هم می رود حرف ولی را از خودش و حرف ثابتی را هم از خودش می شنود.حالا سوال اینجاست. یکی دیگر قرار است آنجای ترامپ را ببوسد، شماها چرا له له می زنید؟ شما هم دلتان خواست؟