دراصل روز کارگر بره شما مبارک که از جیب کارگرا خوردید.اقتصاد مملکتتون داره به زیر صفر میرسه.یه فکری به حال مردم بکنید اوضاع مملکتو درست کنید لطفا.قشر ضعیف گناه دارن بخدا قسم.من یه خیاطم تمام پارچه ها تو لنج تو دبی گیر کرده ونمیدن و ما مجبوریم بخاطر شماها بیکار باشیم