موضوعی که در سال ۱۴۰۱ مورد اعتراض قرار گرفته شده بود رو امسال و در این تجمعات به عنوان یک چیز عادی میبینیم.انگار بد حجاب ها و بیحجاب هایی که در تجمعات هستن کار بهتری نسبت به محجبه ها انجام میدن. البته دمشون گرم پای نظام هستن ولی گناه، گناهه فرقی نداره کجا باشه...#امربهمنکرنکنیم