27 March 2023
یادمه قدیمها نوروز که می‌شد یه رسم های قشنگی داشتیم، یکی اش این بود که همه عموها و عمه ها باهمدیگه جمع می‌شدند و می‌رفتند دیدن خانه بزرگترهای فامیل
یه رسم قشنگ دیگه هم برای اینکه دورهمی های بیشتری داشته باشیم هر خانواده غذای اون روزش را می آورد خانه عمو بزرگتر و همه باهمدیگه از غذای همدیگه می‌خوردیم
08:16 - 27 March 2023

665 Views