تاریخی که همیشه تو ذهنته رو بنویسدلیلش رو اگه دوست داشتی بگو#چالش خودم: ۱/۷ دلیلش... :)))
17 مرداد 1402تاریخی که همیشه تو ذهنته رو بنویسدلیلش رو اگه دوست داشتی بگو#چالش خودم: ۱/۷ دلیلش... :)))
@Javadasadi_ir20 مرداد 1402Replying to۱/۷ دلیلش چیه خب 😐😑؟...والا تمام تاریخ برای من یکسانه و من همرو به یک چشم نگاه میکنم🙃