واقعا درک این مسئله که ادم کشتی ای رو که سوارش شده سوراخ نمیکنه ، خیلی سخته برای خشک مغزها...خشک مغزهای افراطی اصلا نمیخوان قبول کنن کسانی که مثل ما فکر نمیکنن هم سوار همین کشتین... اگر کشتی رو سوراخ کنن ما هم غرق میشیم فقط اونا نیستن که غرق میشن...وای خدا ازین حجم بلاهت #اصلا_راضی_نیستم