این چندروز جنگبا کاربرشهید۲۰وکاربرغریق هنوزتمام نشده بلاک ومسدودکنیدگزارش بزنیدبره حرف حالیشان نمیشه قالیبافیان وپروزه بگیرها
@Arashmida7 January 2026Replying to and 99 othersاین چندروز جنگبا کاربرشهید۲۰وکاربرغریق هنوزتمام نشده بلاک ومسدودکنیدگزارش بزنیدبره حرف حالیشان نمیشه قالیبافیان وپروزه بگیرها
@Qariq7 January 2026Replying to and 99 othersشما حتی زحمت نکشیدید نظرات اقتصادی مرا بخوانید بعد نظر بدهید!فرض کنید من اصلا دشمن شما.اتحاد به معنای این نیست که فقط بچه های کوچه و خیابان را برداری بگویی با ما باش.وفاق کلیدواژه مقدس و عمیق آقا بود که دوگروه آن را سوزاندند:۱-فاسدان قدرت طلب۲-مدعیان انقلابی گری با طرد تقریبا همه غیر از خودشان
@Qariq7 January 2026Replying to and 99 othersعرض کرده بودم، نصیحت مسئول ولو تند باشد، با تحقیر و نکوهش فرق دارد...آدم ها متفاوت می بینند. به قول آقا سلیقه سیاسی و درجه ایمانیشان تفاوت دارد ولی به صرف این تفاوت نباید ابتدا به ساکن کسی را راند.ولی جوری رانده ایم که در ویراستی، یکی دو موضع به نفع فلان کس مساوی می شود با دشمنی اسلام!
@Amraie13637 January 2026Replying to and 99 othersکسی رو تحقیر نکردیم ولی واقعیات جبهه انقلاب اینه که مثل سپاه امیرالمؤمنین شدیم که درباره شون فرمودند سپاه معاویه برافراشته خود مصمم اند اما شما بر ایمان خود سست و ضعیف هستید.اگر این سستی و بی بصیرتی نبود اوضاع الان اینگونه نبود. بعضی ها با اینکه می دونستن اصلاحات یه روده راست توی شکم ندارند ولی..
@Qariq7 January 2026Replying to and 99 othersبله برادر عزیز از این سنگین تر هم داریم. حضرت فرموده اند (نقل به مضمون) اگر ما می خواستیم در صدر اسلام مثل شما سست باشیم و عموزادگان و... خود را در جهاد نمی کشتیم الان پرچم اسلام سرپا نبود. ولی آقا می گوید اتحاد!آیا ما در پیروی خط به خط از فرامین ولی محکمیم؟من محکم می گویم خیر!
@Amraie13637 January 2026Replying to and 99 othersاجازه بدید قبول نکنم،لایحه عفاف و حجاب رو به بهانه شعله ور شدن اغتشاش و سوءاستفاده دشمنان و شکست وحدت اجراء نکردن، ولی الان در این شرایط حاد و شکننده این برنامه حذف ارز ترجیحی که از قبل معلومه که شکست می خوره رو دارن اجراء می کنن... اقتصاد رو می تونیم جراحی کنیم اما مسئله حجاب خطرناکه؟!
@Qariq7 January 2026Replying to and 99 othersبرای قبول کردن کسی نگفتم.ببینید یک مولفه را باید حتما ببینید. خطرناک ترین دشمن، آن ضدانقلابی است که برای منافعش در ساختارهای نظام مخفی شده و صددرصد رایش اصلاحاتی است. قدرت سیاسی و مالی و رسانه هم دارد. اگر از راه قانونی جمعشان نکنید می زنند زیر میز بازی و جنگ داخلی می شود!
@Amraie13637 January 2026Replying to and 99 othersخوب به حرف ما رسیدید در لایه های پنهان نظام خزیده و از هر اهرمی برای فشار به ملت استفاده می کنند...زندگی مردم بدبخت هم یه جوری شده اگر اعتراض کنند اغتشاشگران سریع دست به کار می شن و اگر اعتراض نکنند سیاسیون کثیف و خزیده در لایه های پنهان این را تحمل مردم حساب می کنند و فشار را بیشتر می کنند.
@Amraie13637 January 2026Replying to and 99 othersچرا دوپهلو حرف می زنید کاری که خطاست ،خطاست..خواه جلیلی رئیس مجلس باشه ،خواه قالیباف..به والله اگر جلیلی به جای قالیباف بود مطمئن باش خودم که طرفدارشم آنچنان می کوبیدمش که نگو... ولی به خاطر اینکه بهمون انگ نزنید چیزی راجب قالیباف نگفتیم.قالیباف بیشتر از پزشکیان به ملت ظلم نکرده باشه کمتر نکرده..
@Amraie13637 January 2026Replying to and 99 othersالان توی خیابون با تصمیمات اشتباه آقایون،برادر به برادر رحم نمیکنه .خون جوونهامون داره کف خیابون شهرستانهای دور و نزدیک ریخته میشه بعد میخواید لی لی به لالای مقصران بذاریم .بابا مردم اعتراض دارن،پشت نظامشون ایستادن این حقشون نیست به والله.شاید شما طاقت بیارید ،خیلی ها نمی تونن یه لقمه نون تهیه کنن.
@Amraie13637 January 2026Replying to and 99 othersبخاطر بی تدبیری سران سه قوا،معضل اقتصادی بهانه ای شد که هم خون جوانان ریخته بشه،هم دشمن شاد بشیم و بدتر از همه به قرآن و اهل بیت و شهدامون جسارت بشه....خدا از هرکدوم از این سه نفر اگر مسبب این اوضاع هست نگذره و روسیاه عالم آدمش کنه. تا کی باید خفه خون بگیریم که به تریج قبای نازپرورده ها برنخوره.