Profile picture of ‌Selena Armaniy‌
@Arashmida7 January 2026
این چندروز جنگ‌با کاربرشهید۲۰وکاربرغریق هنوزتمام نشده بلاک ومسدودکنیدگزارش بزنیدبره حرف حالیشان نمیشه قالیبافیان وپروزه بگیرها
Profile picture of ‌غریق...‌
@Qariq7 January 2026
شما حتی زحمت نکشیدید نظرات اقتصادی مرا بخوانید بعد نظر بدهید!فرض کنید من اصلا دشمن شما.اتحاد به معنای این نیست که فقط بچه های کوچه و خیابان را برداری بگویی با ما باش.وفاق کلیدواژه مقدس و عمیق آقا بود که دوگروه آن را سوزاندند:۱-فاسدان قدرت طلب۲-مدعیان انقلابی گری با طرد تقریبا همه غیر از خودشان
Profile picture of ‌غریق...‌
@Qariq7 January 2026
برای این است که آقا دیگر نمی گوید وفاق، می گوید اتحاد،حمایت از دولت، اتحاد مقدس.چون کلمه وفاق سوزانده شد رفت. اگر یکدلی می کردید تا الان مسئولین فاسد عزل شده بودند و خلاص.یکدلی هم به معنی عدم نقد نیست.یک عده خائن گفتند یکدلی با مسئول یعنی شریک جرم شدن.والسلام
Profile picture of ‌عزیزاله امرائی‌
@Amraie13637 January 2026
چجوری مثلا یکدل می شدیم؟!
Profile picture of ‌غریق...‌
@Qariq7 January 2026
عرض کرده بودم، نصیحت مسئول ولو تند باشد، با تحقیر و نکوهش فرق دارد...آدم ها متفاوت می بینند. به قول آقا سلیقه سیاسی و درجه ایمانیشان تفاوت دارد ولی به صرف این تفاوت نباید ابتدا به ساکن کسی را راند.ولی جوری رانده ایم که در ویراستی، یکی دو موضع به نفع فلان کس مساوی می شود با دشمنی اسلام!
Profile picture of ‌عزیزاله امرائی‌
@Amraie13637 January 2026
کسی رو تحقیر نکردیم ولی واقعیات جبهه انقلاب اینه که مثل سپاه امیرالمؤمنین شدیم که درباره شون فرمودند سپاه معاویه برافراشته خود مصمم اند اما شما بر ایمان خود سست و ضعیف هستید.اگر این سستی و بی بصیرتی نبود اوضاع الان اینگونه نبود. بعضی ها با اینکه می دونستن اصلاحات یه روده راست توی شکم ندارند ولی‌..
Profile picture of ‌غریق...‌
@Qariq7 January 2026
بله برادر عزیز از این سنگین تر هم داریم. حضرت فرموده اند (نقل به مضمون) اگر ما می خواستیم در صدر اسلام مثل شما سست باشیم و عموزادگان و... خود را در جهاد نمی کشتیم الان پرچم اسلام سرپا نبود. ولی آقا می گوید اتحاد!آیا ما در پیروی خط به خط از فرامین ولی محکمیم؟من محکم می گویم خیر!
Profile picture of ‌غریق...‌
@Qariq7 January 2026
ناتوانی خود در فهم چرایی اتحاد را با های و هو در مطالبات مخفی می کنند.با این حال بنده حقیر بر خود لازم می دانم با هرکس دوستدار حقیقی نظام است دوستی کنم.تصمیمات امثال قالیباف خیلی هایش امنیتی بوده مثل قضیه حجاب که آقای احمدیان در مراسم تودیع، تایید آقا را گرفت. لذا...
Profile picture of ‌عزیزاله امرائی‌
@Amraie13637 January 2026
اجازه بدید قبول نکنم،لایحه عفاف و حجاب رو به بهانه شعله ور شدن اغتشاش و سوءاستفاده دشمنان و شکست وحدت اجراء نکردن، ولی الان در این شرایط حاد و شکننده این برنامه حذف ارز ترجیحی که از قبل معلومه که شکست می خوره رو دارن اجراء می کنن... اقتصاد رو می تونیم جراحی کنیم اما مسئله حجاب خطرناکه؟!
Profile picture of ‌غریق...‌
@Qariq7 January 2026
برای قبول کردن کسی نگفتم.ببینید یک مولفه را باید حتما ببینید. خطرناک ترین دشمن، آن ضدانقلابی است که برای منافعش در ساختارهای نظام مخفی شده و صددرصد رایش اصلاحاتی است. قدرت سیاسی و مالی و رسانه هم دارد. اگر از راه قانونی جمعشان نکنید می زنند زیر میز بازی و جنگ داخلی می شود!
Profile picture of ‌عزیزاله امرائی‌
@Amraie13637 January 2026
خوب به حرف ما رسیدید در لایه های پنهان نظام خزیده و از هر اهرمی برای فشار به ملت استفاده می کنند...زندگی مردم بدبخت هم یه جوری شده اگر اعتراض کنند اغتشاشگران سریع دست به کار می شن و اگر اعتراض نکنند سیاسیون کثیف و خزیده در لایه های پنهان این را تحمل مردم حساب می کنند و فشار را بیشتر می کنند.
خیر. اشتباه می کنید. سکوت به معنی ناآگاهی نیست.رئیس مجلس انقلابی را کوبیدند به تندترین وجه بعد رهایش کردند و هر خطایی هم داشت در فضای دوقطبی دیگر اعتمادی نبود که نصیحت اثر کند.قالیباف را دادید دست رسانه های زنجیره ایحالا خیال می کنید بعد از قالیباف از جلیلی می گذرند؟ خیر.راه فقط برادریست!
23:08 - 7 January 2026

8 Reactions
1213 Views


3 Replies

Profile picture of ‌عزیزاله امرائی‌
@Amraie13637 January 2026
چرا دوپهلو حرف می زنید کاری که خطاست ،خطاست..خواه جلیلی رئیس مجلس باشه ،خواه قالیباف..به والله اگر جلیلی به جای قالیباف بود مطمئن باش خودم که طرفدارشم آنچنان می کوبیدمش که نگو... ولی به خاطر اینکه بهمون انگ نزنید چیزی راجب قالیباف نگفتیم.قالیباف بیشتر از پزشکیان به ملت ظلم نکرده باشه کمتر نکرده..

Profile picture of ‌عزیزاله امرائی‌
@Amraie13637 January 2026
الان توی خیابون با تصمیمات اشتباه آقایون،برادر به برادر رحم نمیکنه .خون جوونهامون داره کف خیابون شهرستان‌های دور و نزدیک ریخته میشه بعد میخواید لی لی به لالای مقصران بذاریم .بابا مردم اعتراض دارن،پشت نظامشون ایستادن این حقشون نیست به والله.شاید شما طاقت بیارید ،خیلی ها نمی تونن یه لقمه نون تهیه کنن.

Profile picture of ‌عزیزاله امرائی‌
@Amraie13637 January 2026
بخاطر بی تدبیری سران سه قوا،معضل اقتصادی بهانه ای شد که هم خون جوانان ریخته بشه،هم دشمن شاد بشیم و بدتر از همه به قرآن و اهل بیت و شهدامون جسارت بشه....خدا از هرکدوم از این سه نفر اگر مسبب این اوضاع هست نگذره و روسیاه عالم آدمش کنه. تا کی باید خفه خون بگیریم که به تریج قبای نازپرورده ها برنخوره.