خدایا در شرایطی هستیم که انقطع الرجا از هر کسی غیر از خودت. به دادمون برس عجل لولیک الفرج.
با این وضعیتی که من در لبنان میبینم و سکوت آقایان مذاکره کننده که حتی به امضایی که زدن و نقض شده هم پاسخگو نیستند ؛ منتظره به قتلگاه رفتن قاسم ها در لبنان باشید.خاطره های خوبی رو برامون یادآوری نمی کنید؛ ما قبلا ضربه بدی رو در این مدل روزها در لبنان خوردیم.🔶🔹اسماعیل احمدی
04:49 - 20 June 2026

37 Views