گروه حمایتی سلمان در ایتافقط برای فعالین ویراستیلینک پستت رو بفرست، بقیه بیان حمایت کنن.تو هم برای بقیه همین کار رو کن.https://eitaa.com/joinchat/1039860217C12a2d43bb7
eitaa.com
ایتا - پیوستن به "گروه سلمان"
پیام رسان ایرانی ایتا Eitaa

iriPinned post
@Rahro5713 June 2026گروه حمایتی سلمان در ایتافقط برای فعالین ویراستیلینک پستت رو بفرست، بقیه بیان حمایت کنن.تو هم برای بقیه همین کار رو کن.https://eitaa.com/joinchat/1039860217C12a2d43bb7eitaa.comایتا - پیوستن به "گروه سلمان"
پیام رسان ایرانی ایتا Eitaa
@Rahro575h#علی_الاصول مسئولیت امضای تفاهمنامهٔ ننگین اسلامآباد، بین رئیس جمهوران ایران و آمریکا، به عهده اعضای شعام و قالیباف به عنوان (رئیس مجلس است)؛ هرکس به اسم رهبر انقلاب، امام سید مجتبی خامنهای (حفظهالله)، فاکتور کرد، بزنید تو دهنش.
@Rahro5713hامام خمینی رحمة الله علیه میفرمود: جنگ جنگ تا پیروزی؛ جنگ جنگ تا دفع فتنه از عالم. علی الاصول من با امام راحل هم نظرم.#جنگ #مقاومت #لبنان #ایران #مذاکره #غزه #مرگ_بر_اسرائیل #مرگ_بر_آمریکا #علی_الاصول
@Rahro5714hبا سلام و احترام خدمت خانم قهمانی بزرگوار و حجت الاسلام روانبخشنمایندگان مجلس حتی در ایام تعطیلات نیز هم حقوق پایه و هم هزینه های نمایندگی را دریافت میکنند. دلیلش این است که وظیفه نمایندگی محدود به روزهای حضور در صحن علنی نیست و یک وظیفه ۳۶۵ روزه محسوب میشود زیرا نماینده باید به مشکلات حوزه انتخ…Show moreامیدوارم آقای روانبخش پیام بنده رو ببینن و پاسخ بدن. تو این تعطیلات و شرایط اقتصادی بد کشور الان نماینده ها حقوق نمایندگی هم دریافت می کنن؟ اگر نه که الحمدلله اگر بله در مقابل کدوم کار؟؟
@Rahro571dتو ویراستی اگر با دخترا شوخی خرکی کردی 120 تا واکنش و 200 تا بازنشر میخوره خزعبلاتتولی اگر از نظام دفاع کردی نهایتا 3 تا بازنشر میخوره 6 تا واکنش
@Rahro571dاگر نمایندگان مجلس گوسفند هستند شخصی که عاشقشی 80 روز بعد از تعطیلی مجلس بدو بدو رفت در و باز کرد که در انتخابات هیئت رئیسه رای بیاره و برای یک سال دیگه چوپون گوسفندا بشه
@Rahro572dنه میبخشیم نه فراموش میکنیم.همنظر با امام و مخالف مذاکره را همردیف اسراییل قرار میدادید.ما شما را میبخشیم، اما توبه کنید.
@Rahro572d
@Rahro573dشما یادتون نمیاد؛ یه زمانی حاج باقر دوست عزیزی داشت به نام حاج قاسم سلیمانی.@Ghalibaf
@Rahro573dآقای قائمپناه، امضا یا عدم امضای یک عضو شعام ، ملاک حقانیت نیست؛ مهم محتوای سند و تأمین منافع ملی است. اگر آقای جلیلی به هر دلیلی امضا نکرده، این تصمیم در چارچوب اختیارات و مسئولیتهای ایشان قابل ارزیابی است. بهتر است به جای شمارش آرا، به نقد محتوای توافق بپردازیم.
@Rahro573d
@Rahro573dجناب نبویان، سلام. دلسوزی برای ملت، به معنای امضای هر توافقی بدون چون و چرا نیست. اگر قرار است این تفاهم به نفع کشور باشد، چرا جزئیات آن از دید نمایندگان مجلس و افکار عمومی پنهان است؟ انتقاد دلسوزان از تیم مذاکرهکننده، نشانه دغدغهمندی برای منافع ملی است، نه دشمنی. نمایندگان مجلس و مردم باید پیش از…Show more
@Rahro574d🤥 بازیکن تیم ملی که به خاطر بالا نبرد عکس امام خمینی اعدام شد!👎 رسانههای ضد انقلاب با انتشار تصویری از حبیب خبیری، بازیکن تیم ملی در دهه شصت مدعی شدند که او بهخاطر بالا نبردن تصویر امام خمینی اعدام شد.- آیا حبیب خبیری واقعا اعدام شده؟+ بله- تصویر منتشر شده برای چه زمانی است؟+ سال ۱۳۶۱…Show more
@Rahro576dما منتظریم تا محرم گردد،هنگامه امتحان فراهم گردد،ما میدانیم و تیغ و حلقوم شما،یک مو ز سر سید علی کم گردد.محرم آمد...اما دولت با همان قاتل نشست.اوف بر ما...#خونخواهی_امام_شهید