دروفاقیون،توان تحلیل بدیهیات رهنمودهای #رهبر_شهیدمان دیده نمیشود،برای مخاطبین عرض میکنم!اگرشعورومنطق درتنویروپاسخ به مشتبهات دیده شود،هرگزویژگیها،توهین بردارنمیشوند!اگرپاسخ خردمندانه،دستورکارباشد،ستیزوتفرقه بی معناخواهدبود،نه اینکه،باطرح هرسوال،سب ولعن واسم پرستی وتعفن پراکنی وایجادتفرقه ومقصر یابی1 MB617 KB1 MB999 KBShow this thread
