چیشده !؟جریان چیه من درجریان نیستم !!!شب تاسوعا کی شیرینی میده👀
Replying to andچیشده !؟جریان چیه من درجریان نیستم !!!شب تاسوعا کی شیرینی میده👀
Replying to andعزیزمممممم تو دیگه چرا تو بیا تو تیم من 🥲
Replying to andمن بخوام شیرینی بدم که برشکست میشم 🚶🏻♀️211 KB
Replying to andandاشکال نداره به شکلات هم راضی ایم🤣
Replying to andandدیگه دیگه🤣😔هرجا شیرینی باشه منم هستم من باشم شیرینی هم هست😂از همین تریبون اعلام میکنم رشته و دانشگاهی که میخوام قبول شم شیرینی میدم